Zwroty i wymiana do 30 dni
Co chcesz zrobić?
Oto, jak zwrócić O bag do… O bag :-) 30 dni. To słowo-klucz. Tyle masz na przetestowanie naszych produktów, przymierzenie i sprawdzenie, czy torebka lub akcesoria trafiają w Twój styl. Jeśli jednak uznasz, że to nie to i zdecydujesz się na zwrot, tak to wygląda krok po kroku:
Zwrot produktów
Zgłoś zwrot
Jeśli masz konto w naszym sklepie, zwrot możesz zgłosić w zakładce "Zwroty" dostępnej w panelu konta klienta. Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, skorzystaj z elektronicznego formularza zwrotu.
Spakuj produkty wraz z numerem zwrotu
Starannie spakuj produkty, by w całości przetrwały podróż. Jeśli tylko możesz, użyj do tego rzeczy z recyklingu lub z poprzednich przesyłek. Dodaj do przesyłki potwierdzenie z numerem zwrotu, które znajdziesz w wiadomości e-mail otrzymanej po zgłoszeniu zwrotu. Jeśli nie możesz go wydrukować, wystarczy, że do przesyłki wrzucisz kartę z napisanym numerem zwrotu.
Nadaj przesyłkę
Wyślij opłaconą przesyłkę w dowolny sposób na adres Obag.store Radzanów 54A 26-807 Radzanów. Skorzystaj ze strony Wygodne zwroty. Dzięki niej możesz nadać paczkę bez drukowania etykiety w Paczkomacie oraz sklepach: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carrefour.
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Pieniądze otrzymasz do 14 dni od momentu, gdy dotrze do nas Twoja przesyłka. Zazwyczaj pieniądze wysyłamy w mniej niż 5 dni. Zwrot dostaniesz na konto podane w formularzu zwrotu.
Bezpłatna wymiana
Zgłoś Wymianę
Zgłoś wymianę w swoim koncie klienta ( ta opcja jest dostępna tylko dla klientów posiadających konto w naszym sklepie) lub jeśli nie masz konta wypełnij elektroniczny formularz wymiany.
Spakuj przesyłkę
Spakuj proszę produkty, by się nie zniszczyły. Dodaj do przesyłki potwierdzenie z numerem zwrotu lub jeśli nie masz możliwości wydrukowania, dodaj do przesyłki kartę z odręcznie napisanym numerem zwrotu. Przemyśl, czy możesz użyć do tego rzeczy z recyklingu, by nie produkować dodatkowych odpadów. Bardzo dbamy o to, by było ich mniej.
Nadaj przesyłkę
Nadaj przesyłkę na adres O bag.store Radzanów 54A 26-807 Radzanów. Dołącz do paczki wydrukowany dokument zwrotu lub napisz numer zwrotu na kartce, aby nasz magazyn mógł połączyć Twój zwrot z zamówieniem.
Odbierz zwrot
Twoje środki zostaną Ci przekazane za pomocą specjalnego kodu rabatowego na kolejne zakupy, o wartości równej wymienianemu produktowi.
Informacje o Twoim prawie do odstąpienia od umowy
- Aby odstąpić od umowy, poinformuj nas (O bag Store, Radzanów 54A, 26-807 Radzanów) o swojej decyzji do 30 dni od odebrania przesyłki. Musisz to zrobić w jednoznacznym,pisemnym oświadczeniu. Możesz skorzystać z wzoru formularza, który dołączyliśmy do Twojej przesyłki lub pobrać go z naszej strony: Wzór formularza odstąpienia od umowy.
- Gdy odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez nas). Pieniądze wyślemy Ci do 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o swojej decyzji odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
- Pieniądze oddamy Ci tak, jak została przez Ciebie zrobiona płatność. Chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób. Niezależnie od sposobu nie poniesiesz dodatkowych opłat.
- Pieniądze zwracamy do 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej.
- Odeślij lub przekaż nam rzeczy do 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o odstąpieniu od umowy.
- Gdy robisz zwrot, Ty płacisz za pakowanie przesyłki oraz jej wysyłkę do nas. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą „e-przesyłka” lub do Paczkomatu.
- Ze względów higienicznych i epidemiologicznych w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników nie przyjmujemy zwrotów towaru w postaci maseczek ochronnych. Na podstawie art. 38 pkt 5 z ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Odpowiadasz za wszelkie uszkodzenia, jeśli rzeczy były przez Ciebie używane inaczej niż tylko do sprawdzenia ich charakteru, cech i funkcjonalności.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy klikając tu.