Nie każda znajomość kończy się miłością, a nam zależy, żeby do Ciebie trafiały tylko modowe perełki, które pokochasz. Dlatego jeśli poczujesz, że to jednak nie to, możesz zwrócić lub wymienić każdą rzecz. Masz na to aż 30 dni od odebrania zamówienia.
Oto, jak zwrócić O bag do… O bag :-) 30 dni. To słowo-klucz. Tyle masz na przetestowanie naszych produktów, przymierzenie i sprawdzenie, czy torebka lub akcesoria trafiają w Twój styl. Jeśli jednak uznasz, że to nie to i zdecydujesz się na zwrot, tak to wygląda krok po kroku:
Zwrot produktów
Zgłoś zwrot
Jeśli masz konto w naszym sklepie, zwrot możesz zgłosić w zakładce "Zwroty" dostępnej w panelu konta klienta. Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, skorzystaj z elektronicznego formularza zwrotu.
Starannie spakuj produkty, by w całości przetrwały podróż. Jeśli tylko możesz, użyj do tego rzeczy z recyklingu lub z poprzednich przesyłek. Dodaj do przesyłki potwierdzenie z numerem zwrotu, które znajdziesz w wiadomości e-mail otrzymanej po zgłoszeniu zwrotu. Jeśli nie możesz go wydrukować, wystarczy, że do przesyłki wrzucisz kartę z napisanym numerem zwrotu.
Nadaj przesyłkę
Wyślij opłaconą przesyłkę w dowolny sposób na adres Obag.store Radzanów 54A 26-807 Radzanów. Skorzystaj ze strony Wygodne zwroty. Dzięki niej możesz nadać paczkę bez drukowania etykiety w Paczkomacie oraz sklepach: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carrefour.
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Pieniądze otrzymasz do 14 dni od momentu, gdy dotrze do nas Twoja przesyłka. Zazwyczaj pieniądze wysyłamy w mniej niż 5 dni. Zwrot dostaniesz na konto podane w formularzu zwrotu.
Alternatywna forma zwrotu
[BANER-WZ]
Bezpłatna wymiana
Zgłoś Wymianę
Zgłoś wymianę w swoim koncie klienta ( ta opcja jest dostępna tylko dla klientów posiadających konto w naszym sklepie) lub jeśli nie masz konta wypełnij elektroniczny formularz wymiany.
Spakuj proszę produkty, by się nie zniszczyły. Dodaj do przesyłki potwierdzenie z numerem zwrotu lub jeśli nie masz możliwości wydrukowania, dodaj do przesyłki kartę z odręcznie napisanym numerem zwrotu. Przemyśl, czy możesz użyć do tego rzeczy z recyklingu, by nie produkować dodatkowych odpadów. Bardzo dbamy o to, by było ich mniej.
Nadaj przesyłkę
Nadaj przesyłkę na adres O bag.store Radzanów 54A 26-807 Radzanów. Dołącz do paczki wydrukowany dokument zwrotu lub napisz numer zwrotu na kartce, aby nasz magazyn mógł połączyć Twój zwrot z zamówieniem.
Odbierz zwrot
Twoje środki zostaną Ci przekazane za pomocą specjalnego kodu rabatowego na kolejne zakupy, o wartości równej wymienianemu produktowi.
Informacje o Twoim prawie do odstąpienia od umowy
Zgodnie z prawem w ciągu 30 dni możesz odstąpić od umowy z nami bez podania przyczyny.Odstąpić od umowy możesz do 30 dni od dnia odebrania przez Ciebie przesyłki lub dnia, w którym osoba wskazana przez Ciebie (inna niż przewoźnik) odebrała przesyłkę.
Aby odstąpić od umowy, poinformuj nas (O bag Store, Radzanów 54A, 26-807 Radzanów) o swojej decyzji do 30 dni od odebrania przesyłki. Musisz to zrobić w jednoznacznym,pisemnym oświadczeniu. Możesz skorzystać z wzoru formularza, który dołączyliśmy do Twojej przesyłki lub pobrać go z naszej strony: Wzór formularza odstąpienia od umowy.
Gdy odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez nas). Pieniądze wyślemy Ci do 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o swojej decyzji odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Pieniądze oddamy Ci tak, jak została przez Ciebie zrobiona płatność. Chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób. Niezależnie od sposobu nie poniesiesz dodatkowych opłat.
Pieniądze zwracamy do 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej.
Odeślij lub przekaż nam rzeczy do 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o odstąpieniu od umowy.
Gdy robisz zwrot, Ty płacisz za pakowanie przesyłki oraz jej wysyłkę do nas. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą „e-przesyłka” lub do Paczkomatu.
Ze względów higienicznych i epidemiologicznych w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników nie przyjmujemy zwrotów towaru w postaci maseczek ochronnych. Na podstawie art. 38 pkt 5 z ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Odpowiadasz za wszelkie uszkodzenia, jeśli rzeczy były przez Ciebie używane inaczej niż tylko do sprawdzenia ich charakteru, cech i funkcjonalności.
Czy mogę dokonać wymiany produktu zakupionego Online w sklepie stacjonarnym?
W sklepach stacjonarnych nie prowadzimy wymian produktów zakupionych on-line. Produkty zakupione w naszym sklepie internetowym www.obagstore.pl należy zwrócić bezpośrednio na adres: Radzanów 54 A, 26-807 Radzanów.
W przypadku zwrotu produktów z zamówienia, koszt oraz wybór sposobu dostarczenia do nas paczki należy do Ciebie. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, tzn. równowartość zwracanych produktów oraz koszty dostawy, jeżeli takie wystąpiły. Zwrot wykonujesz na swój koszt. Zachęcamy jednak do skorzystania z wygodnych zwrotów dostępnych na naszej stronie: https://www.obagstore.pl/zwroty
W jakim terminie można dokonać zwrotu produktu zakupionego Online?
Zwrotu artykułów można dokonać w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotu koszty przesyłki pokrywa Klient. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania. Możesz je przymierzyć tak jak w sklepie stacjonarnym, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie uszkodzić produktów. W przypadku wystąpienia śladów użytkowania lub uszkodzenia produktu, zwrot zostanie przyjęty, jednak koszty zmniejszenia wartości produktu obciążą Ciebie.
Mohu vyměnit výrobek zakoupený online v kamenném obchodě?
Výměny výrobků zakoupených online v kamenných obchodech neprovádíme. Výrobky zakoupené v našem internetovém obchodě www.obagstore.pl by měly být vráceny přímo na adresu: Radzanów 54 A, 26-807 Radzanów.
Pokud vracíte produkty z vaší objednávky, náklady a volba způsobu doručení zásilky k nám jsou na vaši zodpovědnost. V případě odstoupení od smlouvy vám vrátíme všechny platby, které jsme od vás obdrželi, tj. ekvivalent vrácených výrobků a případné náklady na doručení. Vrácení zboží provedete na vlastní náklady. Doporučujeme vám však využít pohodlného vrácení zboží, které je k dispozici na našich webových stránkách: https://www.obagstore.pl/zwroty.
Jak dlouho trvá vrácení produktu zakoupeného online?
Zboží lze vrátit do 30 dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží hradí poštovné zákazník. Výrobky by neměly nést žádné známky používání. Můžete si je vyzkoušet jako v kamenném obchodě, ale dávejte pozor, abyste neodstranili visačky nebo výrobky nepoškodili. Pokud jsou na výrobku stopy používání nebo poškození, bude vrácení přijato, ale náklady na snížení hodnoty výrobku vám budou účtovány.
Can I exchange a product purchased online from a stationary store?
We do not conduct exchanges in stationary stores for products purchased online. Products purchased from our online store www.obagstore.pl should be returned directly to the address: Radzanów 54 A, 26-807 Radzanów.
Who covers the shipping cost for returned products?
If you return products from your order, the cost and choice of how to deliver the package to us is up to you. In case of withdrawal from the contract, we will return all payments received from you, i.e. the equivalent of the returned products and the cost of delivery, if any. You make the return at your expense. However, we encourage you to use the convenient returns available on our website: https://www.obagstore.pl/zwroty
Within what time limit can I return a product purchased online?
Return of articles can be made within 30 days after receipt of shipment. In case of return, the shipping costs are paid by the customer. The products should not bear traces of use. You can try them on as you would in a stationary store, but be careful not to remove the tags or damage the products. If there are traces of use or damage to the product, the return will be accepted, but the cost of reducing the value of the product will be charged to you.