© 2025 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2025 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zwroty i wymiana do 30 dni

Nie każda znajomość kończy się miłością, a nam zależy, żeby do Ciebie trafiały tylko modowe perełki, które pokochasz. Dlatego jeśli poczujesz, że to jednak nie to, możesz zwrócić lub wymienić każdą rzecz. Masz na to aż 30 dni od odebrania zamówienia.

Co chcesz zrobić?

Oto, jak zwrócić O bag do… O bag :-) 30 dni. To słowo-klucz. Tyle masz na przetestowanie naszych produktów, przymierzenie i sprawdzenie, czy torebka lub akcesoria trafiają w Twój styl. Jeśli jednak uznasz, że to nie to i zdecydujesz się na zwrot, tak to wygląda krok po kroku:

Zwrot produktów

Zgłoś zwrot

Jeśli masz konto w naszym sklepie, zwrot możesz zgłosić w zakładce "Zwroty" dostępnej w panelu konta klienta. Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, skorzystaj z elektronicznego formularza zwrotu.

Wypełnij formularz zwrotu

Spakuj produkty wraz z numerem zwrotu

Starannie spakuj produkty, by w całości przetrwały podróż. Jeśli tylko możesz, użyj do tego rzeczy z recyklingu lub z poprzednich przesyłek. Dodaj do przesyłki potwierdzenie z numerem zwrotu, które znajdziesz w wiadomości e-mail otrzymanej po zgłoszeniu zwrotu. Jeśli nie możesz go wydrukować, wystarczy, że do przesyłki wrzucisz kartę z napisanym numerem zwrotu.

Nadaj przesyłkę

Wyślij opłaconą przesyłkę w dowolny sposób na adres Obag.store Radzanów 54A 26-807 Radzanów. Skorzystaj ze strony Wygodne zwroty. Dzięki niej możesz nadać paczkę bez drukowania etykiety w Paczkomacie oraz sklepach: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carrefour.

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze otrzymasz do 14 dni od momentu, gdy dotrze do nas Twoja przesyłka. Zazwyczaj pieniądze wysyłamy w mniej niż 5 dni. Zwrot dostaniesz na konto podane w formularzu zwrotu.

Alternatywna forma zwrotu

[BANER-WZ]

Bezpłatna wymiana

Zgłoś Wymianę

Zgłoś wymianę w swoim koncie klienta ( ta opcja jest dostępna tylko dla klientów posiadających konto w naszym sklepie) lub jeśli nie masz konta wypełnij elektroniczny formularz wymiany.

Wypełnij formularz wymiany

Spakuj przesyłkę

Spakuj proszę produkty, by się nie zniszczyły. Dodaj do przesyłki potwierdzenie z numerem zwrotu lub jeśli nie masz możliwości wydrukowania, dodaj do przesyłki kartę z odręcznie napisanym numerem zwrotu. Przemyśl, czy możesz użyć do tego rzeczy z recyklingu, by nie produkować dodatkowych odpadów. Bardzo dbamy o to, by było ich mniej.

Nadaj przesyłkę

Nadaj przesyłkę na adres O bag.store Radzanów 54A 26-807 Radzanów. Dołącz do paczki wydrukowany dokument zwrotu lub napisz numer zwrotu na kartce, aby nasz magazyn mógł połączyć Twój zwrot z zamówieniem.

Odbierz zwrot

Twoje środki zostaną Ci przekazane za pomocą specjalnego kodu rabatowego na kolejne zakupy, o wartości równej wymienianemu produktowi.

Informacje o Twoim prawie do odstąpienia od umowy

Zgodnie z prawem w ciągu 30 dni możesz odstąpić od umowy z nami bez podania przyczyny.Odstąpić od umowy możesz do 30 dni od dnia odebrania przez Ciebie przesyłki lub dnia, w którym osoba wskazana przez Ciebie (inna niż przewoźnik) odebrała przesyłkę.
  • Aby odstąpić od umowy, poinformuj nas (O bag Store, Radzanów 54A, 26-807 Radzanów) o swojej decyzji do 30 dni od odebrania przesyłki. Musisz to zrobić w jednoznacznym,pisemnym oświadczeniu. Możesz skorzystać z wzoru formularza, który dołączyliśmy do Twojej przesyłki lub pobrać go z naszej strony: Wzór formularza odstąpienia od umowy.
  • Gdy odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez nas). Pieniądze wyślemy Ci do 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o swojej decyzji odstąpienia od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  • Pieniądze oddamy Ci tak, jak została przez Ciebie zrobiona płatność. Chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób. Niezależnie od sposobu nie poniesiesz dodatkowych opłat.
  • Pieniądze zwracamy do 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej.
  • Odeślij lub przekaż nam rzeczy do 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o odstąpieniu od umowy.
  • Gdy robisz zwrot, Ty płacisz za pakowanie przesyłki oraz jej wysyłkę do nas. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą „e-przesyłka” lub do Paczkomatu.
  • Ze względów higienicznych i epidemiologicznych w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników nie przyjmujemy zwrotów towaru w postaci maseczek ochronnych. Na podstawie art. 38 pkt 5 z ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  • Odpowiadasz za wszelkie uszkodzenia, jeśli rzeczy były przez Ciebie używane inaczej niż tylko do sprawdzenia ich charakteru, cech i funkcjonalności.
  • Wzór formularza odstąpienia od umowy klikając tu.

Często zadawane pytania (FAQ)

Jak dokonać zwrotu produktu?
Czy mogę dokonać wymiany produktu zakupionego Online w sklepie stacjonarnym?
Kto pokrywa koszt przesyłki za zwracane produkty?
W jakim terminie można dokonać zwrotu produktu zakupionego Online?
Jak pobrać formularz zwrotu?