Kiedy Zegarki O Clock nie są objęte gwarancją?
Zegarki O clock– a także wchodzące w ich skład części – NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:
-
niewłaściwa ekspozycja na działanie promieni słonecznych lub ciepła,
-
uszkodzenia tarczy i ruchu zegarka spowodowane dostaniem się wody do środka mechanizmu,
-
drobne rysy i uszkodzenia na bokach silikonowego paska,
-
uszkodzenia w okolicy przejścia pokrętła zegarka przez otwór w obramowaniu paska, rysy na tarczy (wszystkie zegarki posiadają początkowo folię ochronną),
-
niewłaściwe użytkowanie zegarka lub uszkodzenia spowodowane przez użytkownika,
-
ogólne zużycie paska lub tarczy,
-
zużycie baterii.
Kiedy body Obag nie są objęte gwarancją?
Body Obag - NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:
-
niewłaściwe użytkowanie,
-
niewłaściwe przechowywanie,
-
odbarwienia od innych produktów,
-
nadmierna ekspozycja na działanie promieni słonecznych, ciepła lub wody,
-
deformacja części głównej "Body",
-
wady i uszkodzenia mechaniczne oraz chemiczne spowodowane przez użytkownika,
-
ogólne zużycie dowolnej części wynikające z codziennego użytkowania (zgodnie z przeznaczeniem)
W jakim okresie produkty są objęte gwarancją Producenta?
Wszystkie produkty zakupione przed 31.12.2022r. w sklepie www.obagstore.pl oraz w firmowych salonach stacjonarnych posiadają 12-miesięczną gwarancję producenta.
Wszystkie produkty zakupione po 01.01.2023r. w sklepie www.obagstore.pl oraz w firmowych salonach stacjonarnych posiadają 24-miesięczną gwarancję producenta.
Jak zrealizować kartę podarunkową otrzymaną w ramach reklamacji?
W przypadku karty aktywnej on-line:
1. Dodaj wybrane produkty do koszyka,
2. Przejdź do koszyka,
3. Wpisz otrzymany kod w miejscu: “ Dodaj kod rabatowy ",
4. Po wpisaniu kodu kliknij pole “Zastosuj”,
5. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie, tak jak przy składaniu standardowego zamówienia.
W przypadku katy aktywnej stacjonarnie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
- 222 571 414
- bok@obagstore.pl
Karta podarunkowa jest ważna przez 6 miesięcy od momentu wydania. Należy pamiętać, że kartę można wykorzystać jednorazowo.
Jak złożyć reklamację?
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o zarejestrowanie jej za pośrednictwem Elektronicznego systemu rejestracji i obsługi reklamacji Obag Polska (patrz link poniżej).
ELEKTRONICZNY SYSTEM REJESTRACJI I OBSŁUGI REKLAMACJI OBAG POLSKA
Po zarejestrowaniu reklamacji uprzejmie prosimy o wydrukowanie protokołu reklamacyjnego i dołączenie go wraz z dowodem zakupu do przesyłki z reklamowanym produktem.
Przesyłkę prosimy wysłać na następujący adres: Obag Polska Radzanów 54A 26-807 Radzanów tel: 48 330 80 88 z dopiskiem *REKLAMACJA*
W przypadku jeśli nie masz możliwości wydrukowania protokołu, prosimy dołączyć do przesyłki kartkę z numerem Twojego zgłoszenia reklamacyjnego - numer ten odnajdziesz w tytule wiadomości potwierdzającej przyjęcie zlecenia reklamacyjnego.
Status reklamacji możesz sprawdzić w dowolnej chwili, klikając w następujący link:
Status reklamacji
i wprowadzając swój adres e-mail oraz numer zgłoszenia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Nas Twojej przesyłki.
Reklamację możesz również złożyć w naszych firmowych sklepach stacjonarnych. Listę sklepów znajdziesz na stronie:
Salony stacjonarne Dlaczego body ma nierówne krawędzie?
Jak wiadomo body wykonane jest Tworzywa XL Extralight®. Ze względu na charakter materiałów (etylenowy octan winylu i silikon) formowanie nie jest precyzyjne, w wyniku czego niektóre produkty mogą posiadać lekko zaostrzone krawędzie i pozostałości formy. Nie oznacza to wadliwości produktu i w większości przypadków nie podlega roszczeniom gwarancyjnym.

Dlaczego body ma nieprzebite otwory na uchwyty?
Ze względu na proces tworzenia niektóre produkty mogą posiadać pozostałości formy w otworach. Jest to dodatkowe zapewnienie, że nikt przed Tobą nie miał okazji przymierzania uchwytów do body :) 


Dlaczego otrzymany produkt ma inny kolor w rzeczywistości?
Rzeczywiste kolory produktów mogą nieznacznie różnić się od tych przedstawionych na zdjęciach znajdujących się na naszej stronie. Często zależy to od ustawień monitora/ekranu, ponieważ u każdego z nas mogę się one nieco różnić. Jeżeli chcesz uzyskać realne zdjęcie - napisz do nas wiadomość e-mail lub rozpocznij czat z konsultantem.
Dlaczego poprzednie body posiadało wybite oznakowanie na spodzie (wnętrza) body ?
Oznaczenia body mogą różnić się w zależności od partii dostaw, które otrzymujemy od Producenta z Włoch. Te oznaczenia dotyczą między innymi fabryk w których wyprodukowane były produkty.
Dlaczego poprzednie body było sztywniejsze, a to jest z ‘pianki’?
Wszystkie body (oczywiście te klasyczne modele) wykonane są z Tworzywa XL Extralight®, a ich ‘’miękkość’’ może różnić się ze względu na proces tworzenia oraz gramaturę użytych materiałów.
Jak należy zgłosić reklamację?
Jak należy zgłosić reklamację?
Reklamację należy zarejestrować za pośrednictwem naszej strony internetowej https://www.obagstore.pl/reklamacje i odesłać reklamowany produkt wraz z wydrukowanym formularzem reklamacyjnym.Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza dołącz odręcznie napisany nr reklamacji.
Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej wysyłki reklamacji.
Jak to zrobić? Wszystkie informację otrzymasz od nas na maila po zarejestrowaniu reklamacji.
Kdy se na hodinky O Clock nevztahuje záruka?
Na hodinky O clock a díly, které jsou jejich součástí, NENÍ poskytována záruka v následujících případech:
-
nevhodné vystavení slunečnímu záření nebo teplu,
-
poškození ciferníku a chodu hodinek způsobené vniknutím vody do mechanismu,
-
drobné poškrábání a poškození stran silikonového řemínku,
-
poškození v oblasti, kde ciferník hodinek prochází otvorem v rámečku řemínku, poškrábání ciferníku (všechny hodinky mají zpočátku ochrannou fólii),
-
nesprávné používání hodinek nebo poškození způsobené uživatelem,
-
obecné opotřebení řemínku nebo ciferníku,
-
opotřebení baterie.
Kdy se na orgány Obag nevztahuje záruka?
Na nástavby Obag se záruka NEVZTAHUJE v následujících případech:
-
nesprávné použití,
-
nesprávné skladování,
-
zabarvení od jiných výrobků,
-
nadměrné vystavení slunečnímu záření, teplu nebo vodě,
-
deformace hlavní části těla,
-
závady a mechanické a chemické poškození způsobené uživatelem,
-
běžné opotřebení jakékoli části v důsledku každodenního používání (v souladu s určením).
Po jakou dobu se na výrobky vztahuje záruka výrobce?
Všechny produkty zakoupené do 31.12.2022 v obchodě www.obagstore.pl a v showroomech společnosti mají 12měsíční záruku výrobce.
Všechny výrobky zakoupené po 01.01.2023 v obchodě www.obagstore.pl a v showroomech společnosti mají 24měsíční záruku výrobce.
Jak mohu uplatnit dárkovou kartu obdrženou v rámci reklamace?
Pro online aktivní kartu:
1. Přidejte vybrané produkty do nákupního košíku,
2. Přejděte do nákupního košíku,
3. zadejte kód, který jste obdrželi, do příslušného políčka: Vložte slevový kód do košíku: " Přidat slevový kód ",
4. po zadání kódu klikněte na pole "Použít",
5. poté postupujte podle pokynů na stránce jako při zadávání standardní objednávky.
V případě zájmu o stacionární aktivní katu kontaktujte náš zákaznický servis:
- 222 571 414
- bok@obagstore.pl
Dárková karta je platná 6 měsíců od vystavení. Upozorňujeme, že kartu lze použít pouze jednou.
Jak podat stížnost?
Abychom mohli vaši stížnost vyřídit co nejrychleji, zaregistrujte ji prosím prostřednictvím elektronického systému pro registraci a vyřizování stížností společnosti Obag Polska (viz odkaz níže).
ELEKTRONICKÝ SYSTÉM REGISTRACE A VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ OBAG POLSKO
Po zaregistrování reklamace Vás prosíme o vytištění reklamačního protokolu a jeho přiložení spolu s dokladem o koupi k zásilce obsahující reklamovaný výrobek.
Zásilku prosím zašlete na následující adresu: Obag Polska Radzanów 54A 26-807 Radzanów tel: 48 330 80 88 s poznámkou *REKLAMACE TEĎ*.
Pokud nemáte možnost vytisknout protokol, přiložte k zásilce papírek s číslem reklamace - toto číslo najdete v záhlaví zprávy potvrzující přijetí reklamačního řádu.
Stav své stížnosti můžete kdykoli zkontrolovat kliknutím na následující odkaz:
Stav reklamace
a zadejte svou e-mailovou adresu a číslo reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena do 14 dnů od okamžiku, kdy jsme zásilku obdrželi.
Reklamaci můžete podat také v našich firemních kamenných prodejnách. Seznam prodejen najdete na této stránce:
Papírnictví Kdo hradí poštovné za reklamovaný výrobek?
Náklady na poštovné při reklamaci jsou hrazeny na základě dokladu o poštovném při úspěšné reklamaci.
Proč má tělo nerovné okraje?
Jak víte, tělo je vyrobeno z plastu XL Extralight®. Vzhledem k povaze materiálů (ethylenvinylacetát a silikon) není tvarování přesné, a proto mohou mít některé výrobky mírně obroušené hrany a zbytky po tvarování. To neznamená vadu výrobku a ve většině případů není předmětem záruční reklamace.

Proč má tělo nepropíchnuté otvory pro rukojeť?
Vzhledem k procesu výroby mohou být v otvorech některých výrobků zbytky plísní. Jedná se o dodatečné ujištění, že nikdo před vámi neměl možnost vyzkoušet si držáky na tělo :) 


Proč má výsledný produkt ve skutečnosti jinou barvu?
Skutečné barvy výrobků se mohou mírně lišit od barev zobrazených na obrázcích na našich webových stránkách. To často závisí na nastavení vašeho monitoru/obrazovky, protože u každého jednotlivce se mohou mírně lišit. Pokud si přejete realistickou fotografii - napište nám prosím e-mail nebo začněte chat s konzultantem.
Proč měla předchozí karoserie na spodní části (uvnitř) karoserie naražené označení ?
Značení karoserie se může lišit v závislosti na dodávkách, které obdržíme od italského výrobce. Tato označení odkazují mimo jiné na továrny, ve kterých byly výrobky vyrobeny.
Proč byla předchozí karoserie tužší a tato je z "pěny"?
Všechna těla (samozřejmě klasické modely) jsou vyrobena z plastu XL Extralight® a jejich "měkkost" se může lišit v závislosti na procesu výroby a hmotnosti použitých materiálů.
Jak mohu podat stížnost?
Jak mohu podat reklamaci?
Zaregistrujte prosím svou reklamaci prostřednictvím našich webových stránek https://www.obagstore.pl/reklamacje a zašlete nám reklamovaný výrobek zpět spolu s vytištěným reklamačním formulářem. pokud nemáte možnost formulář vytisknout, přiložte prosím číslo reklamace napsané rukou.
Doporučujeme vám využít k bezplatnému zaslání reklamace.
Jak to udělat? Veškeré potřebné informace vám zašleme e-mailem, jakmile bude vaše stížnost zaregistrována.
When are O Clock watches not covered under warranty?
O clock watches-and the parts that go into them-are NOT covered under warranty in the following cases:
-
improper exposure to sunlight or heat,
-
damage to the dial and movement of the watch caused by water getting inside the mechanism,
-
minor scratches and damage on the sides of the silicone strap,
-
damage near the passage of the watch dial through the hole in the strap bezel, scratches on the dial (all watches initially have a protective film),
-
misuse of the watch or damage caused by the user,
-
general wear and tear of the strap or dial,
-
battery wear.
When are Obag bodies not covered under warranty?
Obag bodies - are NOT covered under warranty in the following cases:
-
improper use,
-
improper storage,
-
discoloration from other products,
-
excessive exposure to sunlight, heat or water,
-
deformation of the main part of the "Body",
-
defects and mechanical and chemical damage caused by the user,
-
general wear and tear of any part resulting from daily use (as intended)
During what period are the products covered by the Manufacturer's warranty?
All products purchased before 31/12/2022 from the store www.obagstore.pl and in the company's stationary showrooms have a 12-month manufacturer's warranty.
All products purchased after 01.01.2023 in the store www.obagstore.pl and in the company's stationary showrooms have a 24-month manufacturer's warranty.
How do I redeem a gift card received under a claim?
For an online active card:
1. Add the selected products to the shopping cart,
2. go to the shopping cart,
3. enter the received code in the space: " Add discount code ",
4.After entering the code, click the "Apply" box,
5. then follow the instructions on the page as you would when placing a standard order.
For stationary active kata, contact our Customer Service:
- 222 571 414
- bok@obagstore.pl
The gift card is valid for 6 months after issuance. Please note that the card can be used once.
How to make a complaint?
In order for us to process your complaint as quickly as possible, please register your complaint via Obag Poland's Electronic Complaint Registration and Handling System (see link below).
ELECTRONIC COMPLAINT REGISTRATION AND HANDLING SYSTEM OBAG POLSKA
After registering your complaint, we kindly ask you to print out the complaint report and attach it along with the proof of purchase to the parcel with the advertised product.
Please send the parcel to the following address: Obag Polska Radzanów 54A 26-807 Radzanów tel: 48 330 80 88 with a note *REKLAMSHIP*.
In case you do not have the possibility to print the protocol, please attach to the parcel a piece of paper with your complaint number - you will find this number in the title of the message confirming acceptance of the complaint order.
You can check the status of your complaint at any time by clicking on the following link:
Complaint status
and entering your e-mail address and claim number. The complaint will be processed within 14 days after we receive your shipment.
You can also file a complaint at our company stationary stores. You can find a list of stores on the page:
Stationary stores Who covers the cost of shipping the claimed product?
The cost of mailing the claim is reimbursed on the basis of the proof of mailing at the time of a successful claim.
Why does the body have uneven edges?
As you know, the body is made of Plastic XL Extralight®. Due to the nature of the materials (ethylene vinyl acetate and silicone) molding is not precise, as a result of which some products may have slightly sharpened edges and mold residue. This does not indicate a product defect and in most cases is not subject to warranty claims.

Why does the body have unpierced handle holes?
Due to the creation process, some products may have mold residue in the holes. This is an additional assurance that no one before you has had the opportunity to try on body holders :) 


Why does the received product have a different color in reality?
The actual colors of the products may differ slightly from those shown in the images on our website. Often it depends on your monitor/screen settings, as they may vary slightly in each of us. If you want to get a realistic picture - please email us or start a chat with a consultant.
Why did the previous body have a bumped marking on the bottom (interior) of the body ?
Body markings may vary depending on the delivery batches we receive from the Manufacturer in Italy. These markings include the factories where the products were manufactured.
Why was the previous body stiffer, and this one is made of 'foam'?
All bodies (of course, those classic models) are made of XL Extralight® Plastic, and their ''softness'' may vary due to the process of creation and the weight of the materials used.
How should a complaint be reported?
How to make a complaint?
The complaint should be registered through our website https://www.obagstore.pl/reklamacje and send back the advertised product together with the printed complaint form.If you do not have the possibility to print the form, attach a handwritten complaint number.
We encourage you to use free shipping of complaints.
How to do it? You will receive all the information from us on email after registering the complaint.