© 2025 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2025 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Reklamacje

Na wszystkie nasze produkty dajemy Ci 2 lata gwarancji. Jeśli w tym czasie uznasz, że z Twoją rzeczą jest coś nie tak, daj nam znać. Naprawimy ją, wymienimy lub oddamy Ci pieniądze.

Jak złożyć reklamację?

Zgłoś reklamację



Zgłoś reklamację w naszym systemie. Jeśli chcesz reklamować więcej niż jeden produkt, każdy zgłoś osobno.

Zgłoś reklamację

 

Spakuj produkty i niezbędne dokumenty

Starannie spakuj produkty, by przetrwały podróż. Jeśli tylko możesz, użyj do tego rzeczy z recyklingu lub z poprzednich przesyłek.

Wyślij do nas tylko tę rzecz, którą reklamujesz, np.:

  • 1.

    uchwyty wraz z nakrętkami

    2.

    klapkę z nakrętkami i magnesem

    3.

    mechanizm zegarka

    Nie odsyłaj nam całej torebki czy zegarka z paskiem, jeśli reklamujesz tylko poszczególne ich elementy.

Do przesyłki dołącz:
  • Dowód zakupu(np. kopię paragonu lub numer zamówienia)
  • Potwierdzenie z numerem reklamacji, które znajdziesz na swojej skrzynce mailowej. Jeśli nie możesz go wydrukować, wystarczy, że do przesyłki dodasz kartkę z napisanym numerem reklamacji.

Wyślij przesyłkę



  • Wyślij swoją przesyłkę w dowolny sposób na nasz adres: O bag Polska, Radzanów 54A, 26-807 Radzanów.
  • Po zarejestrowaniu reklamacji otrzymasz e-mail z linkiem do darmowej wysyłki za pośrednictwem strony Wygodne Zwroty. Dzięki temu możesz nadać paczkę bez dodatkowych kosztów w wygodny sposób.

Poczekaj na naszą odpowiedź



Do 14 dni od otrzymania przesyłki, wyślemy Ci e-mail z naszą decyzją oraz dalszymi krokami. Jeśli uwzględnimy reklamację, wymienimy reklamowany produkt na nowy. Jeśli nie będzie on już dostępny, otrzymasz kod rabatowy do naszego sklepu o równowartości produktu. Jeśli produkt ponownie okaże się wadliwy, zwrócimy Ci pieniądze.

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres poczty elektronicznej: bok@obagstore.pl

Często zadawane pytania (FAQ)

Kiedy Zegarki O Clock nie są objęte gwarancją?
Kiedy body Obag nie są objęte gwarancją?
W jakim okresie produkty są objęte gwarancją Producenta?
Jak zrealizować kartę podarunkową otrzymaną w ramach reklamacji?
Jak złożyć reklamację?
Kto pokrywa koszt nadania przesyłki z reklamowanym produktem?
W jakim zakresie produkty są objęte gwarancją Producenta?
Dlaczego body ma nierówne krawędzie?
Dlaczego body ma nieprzebite otwory na uchwyty?
Dlaczego otrzymany produkt ma inny kolor w rzeczywistości?
Dlaczego poprzednie body posiadało wybite oznakowanie na spodzie (wnętrza) body ?
Dlaczego poprzednie body było sztywniejsze, a to jest z ‘pianki’?
Jak należy zgłosić reklamację?