© 2025 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2025 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Reklamacje

Na wszystkie nasze produkty dajemy Ci 2 lata gwarancji. Jeśli w tym czasie uznasz, że z Twoją rzeczą jest coś nie tak, daj nam znać. Naprawimy ją, wymienimy lub oddamy Ci pieniądze.

Jak złożyć reklamację?

Zgłoś reklamację



Zgłoś reklamację w naszym systemie. Jeśli chcesz reklamować więcej niż jeden produkt, każdy zgłoś osobno.

Zgłoś reklamację

 

Spakuj produkty i niezbędne dokumenty

Starannie spakuj produkty, by przetrwały podróż. Jeśli tylko możesz, użyj do tego rzeczy z recyklingu lub z poprzednich przesyłek.

Wyślij do nas tylko tę rzecz, którą reklamujesz, np.:

  • 1.

    uchwyty wraz z nakrętkami

    2.

    klapkę z nakrętkami i magnesem

    3.

    mechanizm zegarka

    Nie odsyłaj nam całej torebki czy zegarka z paskiem, jeśli reklamujesz tylko poszczególne ich elementy.

Do przesyłki dołącz:
  • Dowód zakupu(np. kopię paragonu lub numer zamówienia)
  • Potwierdzenie z numerem reklamacji, które znajdziesz na swojej skrzynce mailowej. Jeśli nie możesz go wydrukować, wystarczy, że do przesyłki dodasz kartkę z napisanym numerem reklamacji.

Wyślij przesyłkę



  • Wyślij swoją przesyłkę w dowolny sposób na nasz adres: O bag Polska, Radzanów 54A, 26-807 Radzanów.
  • Po zarejestrowaniu reklamacji otrzymasz e-mail z linkiem do darmowej wysyłki za pośrednictwem strony Wygodne Zwroty. Dzięki temu możesz nadać paczkę bez dodatkowych kosztów w wygodny sposób.

Poczekaj na naszą odpowiedź



Do 14 dni od otrzymania przesyłki, wyślemy Ci e-mail z naszą decyzją oraz dalszymi krokami. Jeśli uwzględnimy reklamację, wymienimy reklamowany produkt na nowy. Jeśli nie będzie on już dostępny, otrzymasz kod rabatowy do naszego sklepu o równowartości produktu. Jeśli produkt ponownie okaże się wadliwy, zwrócimy Ci pieniądze.

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres poczty elektronicznej: bok@obagstore.pl

Często zadawane pytania (FAQ)

Kiedy Zegarki O Clock nie są objęte gwarancją?
Kiedy body Obag nie są objęte gwarancją?
W jakim okresie produkty są objęte gwarancją Producenta?
Jak zrealizować kartę podarunkową otrzymaną w ramach reklamacji?
Jak złożyć reklamację?
W jakim zakresie produkty są objęte gwarancją Producenta?
Dlaczego body ma nierówne krawędzie?
Dlaczego body ma nieprzebite otwory na uchwyty?
Dlaczego otrzymany produkt ma inny kolor w rzeczywistości?
Dlaczego poprzednie body posiadało wybite oznakowanie na spodzie (wnętrza) body ?
Dlaczego poprzednie body było sztywniejsze, a to jest z ‘pianki’?
Jak należy zgłosić reklamację?
Kdy se na hodinky O Clock nevztahuje záruka?
Kdy se na orgány Obag nevztahuje záruka?
Po jakou dobu se na výrobky vztahuje záruka výrobce?
Jak mohu uplatnit dárkovou kartu obdrženou v rámci reklamace?
Jak podat stížnost?
Kdo hradí poštovné za reklamovaný výrobek?
Do jaké míry se na výrobky vztahuje záruka výrobce?
Proč má tělo nerovné okraje?
Proč má tělo nepropíchnuté otvory pro rukojeť?
Proč má výsledný produkt ve skutečnosti jinou barvu?
Proč měla předchozí karoserie na spodní části (uvnitř) karoserie naražené označení ?
Proč byla předchozí karoserie tužší a tato je z "pěny"?
Jak mohu podat stížnost?
When are O Clock watches not covered under warranty?
When are Obag bodies not covered under warranty?
During what period are the products covered by the Manufacturer's warranty?
How do I redeem a gift card received under a claim?
How to make a complaint?
Who covers the cost of shipping the claimed product?
To what extent are the products covered by the Manufacturer's warranty?
Why does the body have uneven edges?
Why does the body have unpierced handle holes?
Why does the received product have a different color in reality?
Why did the previous body have a bumped marking on the bottom (interior) of the body ?
Why was the previous body stiffer, and this one is made of 'foam'?
How should a complaint be reported?