Jak mogę śledzić przesyłkę?
W momencie, kiedy zrealizujemy Twoje zamówienie, otrzymasz od Nas maila z linkiem do śledzenia przesyłki.
Jaka firma obsługuje przesyłki kurierskie?
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Posiadamy również opcję dostawy do paczkomatów.
Jaki jest czas realizacji zamówień?
Zamówienia wysyłamy w przeciągu 24-48h i zazwyczaj kolejnego dnia roboczego po zrealizowaniu zamówienia kurier pojawia się z przesyłką pod wskazanym adresem.
Czy możliwa jest opcja dostawy w sobotę?
Aktualnie nie posiadamy opcji dostawy na sobotę.
W jakim czasie odbywa się dostawa zamówienia do wybranego salonu?
Dostawa do salonów następuje w ciągu 2-4 dni roboczych po zrealizowaniu zamówienia w centrali.
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Zgodnie z polityką sprzedaży nasz sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
Jak postąpić w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki?
Spisz protokół szkody z kurierem, który dostarczył Ci przesyłkę, dodatkowo poinformuj nas o tym abyśmy mogli wystosować odpowiednią interwencję do firmy kurierskiej.
Czy istnieje możliwość odbioru przesyłki w paczkomacie?
Posiadamy opcję odbioru przesyłki w paczkomacie.
Ile produktów mieści się w paczkomacie, a jakie się nie mieszczą?
Maksymalna ilość, która może widnieć w takim zamówieniu to pięć produktów. Poniżej lista produktów, których nie wysyłamy do paczkomatów:
O bag
O bag Sand
O bag Beach
O bag Soft Maxi
O bag Twist
O bag Chelsea
O bag Brooklyn
O bag Daisy.
Jaki jest czas dostawy zamówienia do paczkomatu?
Czas dostawy do paczkomatów trwa 48 h
Co zrobić gdy w paczkomacie znajduje się uszkodzona przesyłka?
Podczas odbioru przesyłki bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie paczki oraz jej zawartości przed zamknięciem skrytki.
W sytuacji, gdy zawartość przesyłki nie zgadza się z zamówieniem lub jest uszkodzona, prosimy o zaznaczenie na wyświetlaczu paczkomatu opcji reklamacji oraz pozostawienie przesyłki w skrytce. Następnie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy można wykonać przekierowanie z paczkomatu do paczkomatu?
Nie ma możliwości zmiany paczkomatu odbiorczego i przekierowania przesyłki.
Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Zamówienie możesz odebrać w siedzibie Naszej firmy. Adres odbioru Radzanów 54A, 26-807 Radzanów.
Jak mohu sledovat svou zásilku?
Po zpracování objednávky od nás obdržíte e-mail s odkazem na sledování zásilky.
Která společnost zajišťuje kurýrní přepravu?
Zásilky jsou zasílány kurýrní službou InPost. Nabízíme také možnost doručování balíků strojově.
Jaká je doba vyřízení objednávky?
Objednávky jsou odesílány do 24-48 hodin a obvykle následující pracovní den po vyřízení objednávky se kurýr objeví se zásilkou na uvedené adrese.
Je možné doručení v sobotu?
V současné době nemáme možnost doručení v sobotu.
Jaká je doba doručení mé objednávky do vybraného salonu?
Dodání do showroomů probíhá do 2-4 pracovních dnů po zpracování objednávky v centrále.
Je možné zasílání do zahraničí?
V souladu s našimi prodejními pravidly vyřizuje náš obchod objednávky pouze v rámci Polska.
Co mám dělat, když obdržím poškozenou zásilku?
Sepište s kurýrem, který vám zásilku doručil, protokol o poškození a dodatečně nás informujte, abychom mohli u kurýrní společnosti zakročit.
Je možné si zásilku vyzvednout v balíkomatu?
Nabízíme možnost vyzvednutí balíku.
Kolik produktů se vejde do balíkomatu a které ne?
Maximální množství, které se může v takové objednávce objevit, je pět produktů. Níže je uveden seznam produktů, které nezasíláme do balíkomatů:
O sáček
O bag Písek
O bag Pláž
O bag Soft Maxi
O bag Twist
O bag Chelsea
O bag Brooklyn
O bag Daisy.
Jaká je doba doručení objednávky do balíkomatu?
Dodací lhůta pro balíkové stroje je 48 hodin.
Co mám dělat, když je v balíkomatu poškozená zásilka?
Při vyzvedávání zásilky vás prosíme, abyste před uzavřením skříňky pečlivě zkontrolovali zásilku a její obsah.
Pokud obsah zásilky neodpovídá objednávce nebo je poškozený, uveďte prosím na displeji balíkomatu možnost reklamace a zásilku ponechte ve schránce. Poté prosím kontaktujte náš zákaznický servis.
Je možné provést přesměrování z balíkomatu na balíkomat?
Není možné změnit přijímající zásilku a přesměrovat zásilku.
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
Objednávku si můžete vyzvednout v sídle naší společnosti. Adresa pro vyzvednutí Radzanów 54A, 26-807 Radzanów.
How can I track a shipment?
Once we process your order, you will receive an email from Us with a link to track your shipment.
What company handles courier shipments?
Shipments are sent via InPost courier service. We also have a parcel delivery option.
What is the lead time for orders?
We ship orders within 24-48h and usually the next business day after the order is processed, the courier shows up with the shipment at the address indicated.
Is a Saturday delivery option possible?
Currently, we do not have a Saturday delivery option.
What is the delivery time of the order to the selected salon?
Delivery to showrooms takes place within 2-4 business days after the order is processed at the headquarters.
Is it possible to ship overseas?
In accordance with the sales policy, our store fulfills orders only in Poland.
How should I proceed if I receive a damaged shipment?
Write down a damage report with the courier who delivered the package to you, in addition, inform us so that we can issue an appropriate intervention to the courier company.
Is it possible to pick up the package at a parcel machine?
We have an option for parcel pick-up.
How many products fit in a parcel machine and which ones don't?
The maximum quantity that can appear in such an order is five products. Below is a list of products that we do not send to parcel machines:
O bag
O bag Sand
O bag Beach
O bag Soft Maxi
O bag Twist
O bag Chelsea
O bag Brooklyn
O bag Daisy.
What is the delivery time of an order to a parcel machine?
Delivery time for parcel machines takes 48 hrs
What should I do if there is a damaged package in the parcel machine?
When you pick up your package, please very carefully check the package and its contents before closing the box.
If the contents of the parcel do not match the order or are damaged, please mark the complaint option on the parcel machine display and leave the parcel in the box. Then please contact our Customer Service.
Is it possible to do a redirect from parcel machine to parcel machine?
It is not possible to change the receiving parcel and redirect the shipment.
Is it possible to pick up the order in person?
You can pick up your order at the headquarters of Our company. Receiving address is Radzanów 54A, 26-807 Radzanów.