© 2025 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2025 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wysyłka i Płatności

Poniżej przedstawiamy informacje ile kosztuje dostawa produktów z naszego sklepu i jak szybko możesz spodziewać się swojego O bag u siebie :)

Koszty dostawy i czasy wysyłki

Koszty i standardowe czasy wysyłki na terenie Polski
Sposób wysyłki: Czas dostawy: Koszt dostawy:
poniżej 350 zł: powyżej 350 zł:
Kurier Inpost Przedpłata 1-2 dni 15 zł 0 zł
Kurier Inpost Pobranie 1-2 dni 20 zł 0 zł
Paczkomaty 1-2 dni 10 zł 0 zł

Dostępne formy wysyłki

InPost
  • Kurier Inpost
  • Paczkomat InPost

Kiedy wysyłamy zamówienia

W 24 godziny od zakupu - tak szybko wysyłamy do Ciebie produkty, które nie są w przedsprzedaży.
W dni robocze - jeśli zrobisz zamówienie w sobotę, niedzielę, święto, wyślemy je w pierwszy dzień roboczy.

Kiedy powinna dotrzeć do Ciebie przesyłka, możesz sprawdzić na stronie produktu pod przyciskiem "Dodaj do koszyka".

Kiedy przyjdzie do Ciebie kurier

Do 48 godzin w dni robocze- firma kurierska gwarantuje, że kurier przyjdzie do Ciebie do 48 godzin od momentu, gdy wyślemy przesyłkę.

Nie mamy wpływu, w jakich godzinach przyjdzie do Ciebie kurier. By się tego dowiedzieć, skontaktuj się bezpośrednio z kurierem. Jego numer telefonu dostaniesz w powiadomieniu od firmy kurierskiej.

Jak możesz u nas płacić

Formy płatności dostępne w naszym sklepie:
Blik Płatność przy odbiorze Google Pay Apple Pay
  • Pobranie - płacisz, gdy kurier przyniesie Ci przesyłkę.
  • Płatność online - płacisz szybko i wygodnie BLIKIEM, przelewem online, kartą płatniczą, Google Pay lub Apple Pay. Płatności obsługuje AutoPay S.A..
PayPo Kup teraz, zapłać za 30 dni z PayPo

Zamawiasz jak zwykle, odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują, a płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych kosztów.

Często zadawane pytania (FAQ)

Jak mogę śledzić przesyłkę?
Jaka firma obsługuje przesyłki kurierskie?
Jaki jest czas realizacji zamówień?
Czy możliwa jest opcja dostawy w sobotę?
W jakim czasie odbywa się dostawa zamówienia do wybranego salonu?
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Jak postąpić w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki?
Czy istnieje możliwość odbioru przesyłki w paczkomacie?
Ile produktów mieści się w paczkomacie, a jakie się nie mieszczą?
Jaki jest czas dostawy zamówienia do paczkomatu?
Co zrobić gdy w paczkomacie znajduje się uszkodzona przesyłka?
Czy można wykonać przekierowanie z paczkomatu do paczkomatu?
Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Jak mohu sledovat svou zásilku?
Která společnost zajišťuje kurýrní přepravu?
Jaká je doba vyřízení objednávky?
Je možné doručení v sobotu?
Jaká je doba doručení mé objednávky do vybraného salonu?
Je možné zasílání do zahraničí?
Co mám dělat, když obdržím poškozenou zásilku?
Je možné si zásilku vyzvednout v balíkomatu?
Kolik produktů se vejde do balíkomatu a které ne?
Jaká je doba doručení objednávky do balíkomatu?
Co mám dělat, když je v balíkomatu poškozená zásilka?
Je možné provést přesměrování z balíkomatu na balíkomat?
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
How can I track a shipment?
What company handles courier shipments?
What is the lead time for orders?
Is a Saturday delivery option possible?
What is the delivery time of the order to the selected salon?
Is it possible to ship overseas?
How should I proceed if I receive a damaged shipment?
Is it possible to pick up the package at a parcel machine?
How many products fit in a parcel machine and which ones don't?
What is the delivery time of an order to a parcel machine?
What should I do if there is a damaged package in the parcel machine?
Is it possible to do a redirect from parcel machine to parcel machine?
Is it possible to pick up the order in person?