Reklamacje
Jak należy zgłosić reklamację?
Jak należy zgłosić reklamację?
Reklamację należy zarejestrować za pośrednictwem naszej strony internetowej https://www.obagstore.pl/reklamacje i odesłać reklamowany produkt...
Reklamację należy zarejestrować za pośrednictwem naszej strony internetowej https://www.obagstore.pl/reklamacje i odesłać reklamowany produkt...
Kiedy Zegarki O Clock nie są objęte gwarancją?
Zegarki O clock– a także wchodzące w ich skład części – NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:
niewłaściwa ekspozycja na działanie promieni słonecznych lub ciepła,
uszkodzenia tarczy i ruchu zegarka spowodowane dostaniem...
Kiedy body Obag nie są objęte gwarancją?
Body Obag - NIE są objęte gwarancją w następujących przypadkach:
niewłaściwe użytkowanie,
niewłaściwe przechowywanie,
odbarwienia od innych produktów,
nadmierna ekspozycja na działanie promieni słonecznych, ciepła lub wody,
deformacja...
W jakim okresie produkty są objęte gwarancją Producenta?
Wszystkie produkty zakupione przed 31.12.2022r. w sklepie www.obagstore.pl oraz w firmowych salonach stacjonarnych posiadają 12-miesięczną gwarancję producenta...
Jak zrealizować kartę podarunkową otrzymaną w ramach reklamacji?
W przypadku karty aktywnej on-line:
1. Dodaj wybrane produkty do koszyka,
2. Przejdź do koszyka,
3. Wpisz otrzymany kod w miejscu: “ Dodaj kod rabatowy ",
4. Po wpisaniu kodu kliknij pole “Zastosuj”,
5. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami...
Jak złożyć reklamację?
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o zarejestrowanie jej za pośrednictwem Elektronicznego systemu rejestracji i obsługi reklamacji Obag Polska (patrz link poniżej).
...
Kto pokrywa koszt nadania przesyłki z reklamowanym produktem?
Koszt nadania przesyłki reklamacyjnej jest zwracany na podstawie potwierdzenia nadania w momencie pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
W jakim zakresie produkty są objęte gwarancją Producenta?
Wszystkie produkty zakupione w sklepie www.obagstore.pl oraz w firmowych salonach stacjonarnych https://www.obagstore.pl/salonystacjonarne posiadają ...
Dlaczego body ma nierówne krawędzie?
Jak wiadomo body wykonane jest Tworzywa XL Extralight®. Ze względu na charakter materiałów (etylenowy octan winylu i silikon) formowanie nie jest precyzyjne, w wyniku czego niektóre produkty mogą posiadać lekko zaostrzone krawędzie i pozostałości formy...
Dlaczego body ma nieprzebite otwory na uchwyty?
Ze względu na proces tworzenia niektóre produkty mogą posiadać pozostałości formy w otworach. Jest to dodatkowe zapewnienie, że nikt przed Tobą nie miał okazji przymierzania uchwytów do body :)
Dlaczego otrzymany produkt ma inny kolor w rzeczywistości?
Rzeczywiste kolory produktów mogą nieznacznie różnić się od tych przedstawionych na zdjęciach znajdujących się na naszej stronie. Często zależy to od ustawień monitora/ekranu, ponieważ u każdego z nas mogę się one nieco różnić. Jeżeli chcesz uzyskać ...
Dlaczego poprzednie body posiadało wybite oznakowanie na spodzie (wnętrza) body ?
Oznaczenia body mogą różnić się w zależności od partii dostaw, które otrzymujemy od Producenta z Włoch. Te oznaczenia dotyczą między innymi fabryk w których wyprodukowane były produkty.
Dlaczego poprzednie body było sztywniejsze, a to jest z ‘pianki’?
Wszystkie body (oczywiście te klasyczne modele) wykonane są z Tworzywa XL Extralight®, a ich ‘’miękkość’’ może różnić się ze względu na proces tworzenia oraz gramaturę użytych materiałów.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
pn - pt w godz. 08:00 -17:00