© 2024 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2024 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o zarejestrowanie jej za pośrednictwem Elektronicznego systemu rejestracji i obsługi reklamacji Obag Polska (patrz link poniżej).

ELEKTRONICZNY SYSTEM REJESTRACJI I OBSŁUGI REKLAMACJI OBAG POLSKA

Po zarejestrowaniu reklamacji uprzejmie prosimy o wydrukowanie protokołu reklamacyjnego i dołączenie go wraz z dowodem zakupu do przesyłki z reklamowanym produktem.

Przesyłkę prosimy wysłać na następujący adres: Obag Polska Radzanów 54A 26-807 Radzanów tel: 48 330 80 88 z dopiskiem *REKLAMACJA*

W przypadku jeśli nie masz możliwości wydrukowania protokołu, prosimy dołączyć do przesyłki kartkę z numerem Twojego zgłoszenia reklamacyjnego - numer ten odnajdziesz w tytule wiadomości potwierdzającej przyjęcie zlecenia reklamacyjnego.

Status reklamacji możesz sprawdzić w dowolnej chwili, klikając w następujący link:

Status reklamacji i wprowadzając swój adres e-mail oraz numer zgłoszenia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Nas Twojej przesyłki.

Reklamację możesz również złożyć w naszych firmowych sklepach stacjonarnych. Listę sklepów znajdziesz na stronie: 

Salony stacjonarne
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?