Jak złożyć reklamację?
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o zarejestrowanie jej za pośrednictwem Elektronicznego systemu rejestracji i obsługi reklamacji Obag Polska (patrz link poniżej).
ELEKTRONICZNY SYSTEM REJESTRACJI I OBSŁUGI REKLAMACJI OBAG POLSKAPo zarejestrowaniu reklamacji uprzejmie prosimy o wydrukowanie protokołu reklamacyjnego i dołączenie go wraz z dowodem zakupu do przesyłki z reklamowanym produktem.
Przesyłkę prosimy wysłać na następujący adres: Obag Polska Radzanów 54A 26-807 Radzanów tel: 48 330 80 88 z dopiskiem *REKLAMACJA*
W przypadku jeśli nie masz możliwości wydrukowania protokołu, prosimy dołączyć do przesyłki kartkę z numerem Twojego zgłoszenia reklamacyjnego - numer ten odnajdziesz w tytule wiadomości potwierdzającej przyjęcie zlecenia reklamacyjnego.
Status reklamacji możesz sprawdzić w dowolnej chwili, klikając w następujący link:
Status reklamacji i wprowadzając swój adres e-mail oraz numer zgłoszenia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Nas Twojej przesyłki.Reklamację możesz również złożyć w naszych firmowych sklepach stacjonarnych. Listę sklepów znajdziesz na stronie:
Salony stacjonarne