© 2024 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2024 O bag. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jak zrealizować kartę podarunkową otrzymaną w ramach reklamacji?

W przypadku karty aktywnej on-line: 

1. Dodaj wybrane produkty do koszyka,

2. Przejdź do koszyka,

3. Wpisz otrzymany kod w miejscu: “ Dodaj kod rabatowy ",

4. Po wpisaniu kodu kliknij pole “Zastosuj”,

5. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie, tak jak przy składaniu standardowego zamówienia.

 

W przypadku katy aktywnej stacjonarnie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

- 222 571 414

- bok@obagstore.pl

Karta podarunkowa jest ważna przez 6 miesięcy od momentu wydania. Należy pamiętać, że kartę można wykorzystać jednorazowo.

 

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?